Entry Follow Dash Tips Cerpen tazkirah

Tuesday 18 December 2012

First Day Latihan Industri :)

 hah , nim  la tempat aku li . 

Assalamualaikum  cinta . readers sume . Sehat ke ?  17 Dis 2012 , bermulanya praktikal , bukan main semangat datang awl . kol 7.50 am , aku dah terlompong depan pintu . hemm , tak de sorang lagi pom datang . Emm , tunggu la aku sampai kol 9. lebih . upenya office nim kol 9 baru masuk. . hah. time aku menunggu tu . datang la 2 orang mamat nim , parking moto sebelah aku . Aiks , ku pernah lihat ini mamat , tapi di mana ye . rupenya2 budak poli jugak , kelas dka3a . yea , ade kawan tapi laki .takpe lah asal senang bekerja dengan diorang . 

Masuk office , kami kena tggu dulu sbb admin tak sampai lagi. pekerja2 masuk n punch kad . aku pom pk , msty nty aku pom masuk nty pom kena punch kad. Beberapa minit kemudian , kami di layan . sorang kakak nim suh isi kad punch . Name dan Nom ic , tu je . Naty balik kena punch taw( kakak tu ckp).

Then , kami pom di kenalkan dengan pekerja2 kat sini . Muda lagi da jd engineer . ( bijak2) , 8 orang pekerja kat sini . pompuan just 2 orang . lepas tu , kami pom duduk la kat kerusi . Duk saje2 , aku duk mesej . bukan main boring gler duk saje2 , laptop tak bwk . hp xleh msk wifi. Sengal betul lah . emmh . Aku mengantuk gler .Sempat lena la kejap smbil dengar lagu . Diorang kat sebelah aku nim entah la buat ape, bbm , msg kot . 

Aku msg kwn2 yang Li sme tapi tempat lain lah . ape la diorang buat , Upenye2 same je . Hari pertama yang  boring sangat . Tak sabar nak hadapi hari2 yang akan datang . 5 bulan kot . :)

naty continued .. :) chaw dlu .  K Byei