Entry Follow Dash Tips Cerpen tazkirah

Friday 21 December 2012

Rindu Tanpa Kata

  Sahabat : caca , nora , cik  n me :)

Hai uolls sume , Apa khbar ye ? sehat aja harap nye ( tone indon auw bacanya ) hee . Entry yang xada ayat da nak tulis  or ctey sbb otak seolah-olah beku mcm br je kuar dr peti sejuk . Tak ada ayat nak aku lontar kan kat sini . Wells , sebenarnya aku rindu kan sahabat-2 kat kampus , Apa la korang buat skg kan , g kelas la , ape lg kan . 

Aku yang baru start Li mcm ape entah . Bosan yang amat , keje tak ada . Bila la agaknya dapat turun site mcm member2 lain. Sabar je la menanti di panggil .Beb , aku rindu kat korang yang sgt . tapi ego punya pasal aku tak mesej or guna kata2 manis untuk aku kata dan bagitahu korang yang aku rindu korang.

3 Sem kot bersama , tak renggang , tak putus bertali arus ( ce mcm lirik lagu pulak) . Pi usrah sama2 , makan sama2, borak + mengumpat ( opss mengata) hee , sama2 . Tido berasingan bilik ,( sbb kamsis lain) Korang tak rindu ke nak buat sume tu sama2 lagi . Mesty rindu jugak kan . Kalau kita rindu kat someone , what we can do ? sit down n cool mcm tak ade perasaan ke ek ?  ke buat muka comel ( xpayah prsan sgt lah ) . Kalau rindu plan stu event yang dapat korang jumpe , take time to enjoy .

Beb , aku akan cancel tarikh 1.1.2013 . to hang out wif korang . Sbb aku rindu gler kat korang . Aku lepas kan hajat aku untuk ke KL  sbb aku fk takpelah bukan rezeki aku untuk g sane . Wlpom ilmu aku kat sne terlepas tapi aku harap leh share ilmu ,input2 yang bernas dan konkrit nagn korang nanty . 

Will wait for that happen . Coming Soon :) 
p/s : Sory gmbar yg lain takde . Next entry ek .

                                                                                                   Lots of love ,
                                                                               Sahabat mu . Wahi .Muah ( kissing from me to uolls )