Entry Follow Dash Tips Cerpen tazkirah

Saturday 28 January 2012

Terlalu jujur ke aku?

Terlalu jujur ke aku kalau aku berterus terang,??..tapi ni melibatkan hati dan perasaan..kita nak jaga hati orang lain tp siapa nak jaga hati kita...?? biarlah ia tersimpan,.xmampu aku nak luahkan nya.kalau ia boleh melukakan hati orang lain....*Aku sayangkan nya bukan kerna rupa parasnya tapi akhlak dan agamanya Ya Rabb..bantulah aku..Sesungguhnya cintaku padanya hanya keranaMu...pertemukan kami jika namanya tercatat untukku di Alam Mahfuz Mu,Ya Allah...Ampunilah hamba MU yang lemah ini,.Bantulah dan bimbinglah aku Ya Rabb...PadaMu aku mengadu,padaMu jua meminta....Amin3x Ya Rabbal alamin
                                                                             
                                                                          Kisah hati<3

0 Comment: