Entry Follow Dash Tips Cerpen tazkirah

Tuesday 1 January 2013

Welcome 2013


 Assalamualaikum , peace (:

Entry ' Welcome 2013 " kali nim buat pembaca-2 dan rakan2 blog tercinta , Beberapa minit telah berlabuh untuk tahun 2012 . Langsir tahun 2013 melebar luas dan bakal menyinari esok pagi dengan ceria dan senyum >  auw comel ;)

Hah , Nak tye sikit , jwb dengan jjur taw  , Azam tahun lepas dah terlaksana dgn jaya ke semua ?
Tahun baru , Azam baru n yang penting umur baru . haha. umur baru tu yang penting sbb dari detik, saat , minit , hari , minggu , bulan dan juga tahun itu adalah waktu yang mematang kita kerana umur kita semakin berganjak , Azam tu pom penting kerana setiap hidup kita punya matlamat dan juga impian untuk kita capai dalam jangka  masa pendek juga jangka panjang .

Begitu jugak aku, punya matlamat dalam hidup tambah2 tahun nim tahun last untuk umur aku belasan tahun , Mean's 2013 . aku da mencecah angka 2 di depan . Dah besar da anak ma n ayah , dah belajar berdikari , dah boleh fikir dengan matang walaupom kadang2 keputusan ikut kepala sendiri . Tahun 2012 , banyak mengajar aku lebih bijak dalam menilai setiap perkara , korang mcmne ? . Untuk tahun 2013 yang begitu bermakna ini , aku harap kehidupan ku punya warna warni yang begitu cantik .

Banyak kenangan manis yang telah  di isi bersama teman , sahabat yang tercinta untuk mencorakkan kehidupan ku sebagai seorang anak dan student , Aku harap semua memori yang kita cipta sentiasa menjadi penghubung untuk ukhwah yang terjalin . Alhamdulillah , Sayang Kalian Kerana Allah .

                                                                                                                                    Lot's of Love ,
                                                                                                                               Vdah Awatif .