Entry Follow Dash Tips Cerpen tazkirah

Monday 11 March 2013

...Buat Mu...

Assalamualaikum (Y)

Lagu Allahyarham Sudirman : Ayah dan Ibu

Ayah dan ibu 
itulah permulaan kami
dapat melihat bulan dan matahari
Ahaii

Yang dikurniakan
Ahaai
Ayah dan Ibu lah
Mesti dihormati ..

Dedication for my beloved famili , i love them very much <3

Ayah
Terima kasih selama ini banyak menanggung saya ,
 menggunakan tulang empat kerat , 
bermandi peluh, mencari rezeki buat kami, 
mendidik dan menjaga saya . 
Tidak pernah lelah dan merungut . 

Ma :
Begitu rapat dan mesra , 
Tempat berkongsi cerita dan meluah suka duka ,
Terima kasih selama ini menjaga makan , minum , pakai ,dan 
beri ilmu didikan yang baik buat saya . 
Alhamdulillah,
 saya bersyukur kerana punya mak yang sangat baik dan cantik .
i luve u . Halalkan air susu , terima kasih mendidik 
dan membesarkan saya .

Kak Zura ( Kak Long) :
Kak , terima kasih suka masak macam2 untuk saya .
Birthday party kat Jb yang ohsem time jalan2 sane .
Banyak bercerita , nasihat saya dan juga
tempat berkongsi cerita yang gosip2 gtu  heee :).
Mintak maaf ada slh silap ngn kak, tapi kak lah yang terbaik .
saya doakan semoga kak bahagia, jd isteri yang baik
 , dapat didik anak-anak dengan baik 
dan jd insan yang berguna.

Abang Jeri :
Tak banyak cakap , tapi mesra dengan suka buat lawak bodoh .
Alhamdulillah dah ade isteri , 
dapat bimbing isteri dengan sebaiknya , jd suami yang bertaggung jawab 
dan  thank a lot sebab perna beli hp kat saya . 
tp hp tu xtahan lama . sdey :(

Abg Zatu :
Suka marah-marah orang tak tentu pasal ,ishh
tq sebab banyak bagi nasihat yang dan yang paling suka bila dapat duit .
Terima kasih banyak2 . In Shaa Allah naty ganti lah bila dah keje naty .
Semoga bina keluarga yang mawardah dan sakinah :)

K'da :
Biasalh umur da dekat, tempat selalu bergaduh 
tp itulah yang manis dan kenangan , 
Mase kecik2 ade jer yang tak kena 
tapi sekarang masing-masing da matang kan .
Tq banyak , sory banyak menyusahkan .
hope kahwin cepat2 , :)

Faiz ( Adik ):
Rindunya nak panggil adik macam dulu .
tapi sekg dah besar da pom . . 
 Jadilah anak yang baik , solat jgn tinggal .
 Maaf gaduh dan ada rasa hati sebab kejadian2 dlu.
make famili happy :)

 I LUV U ALL.

Dedikasi ini buat famili yang tercinta , vdah rindu nak balik kampung . 
Makan masakan mak yang sedap2 , mengatur nak mkn apa. jalan-jalan . Rindu .


Sarang hae .

Lot's of Love
Vdah Awatif ,

0 Comment: